Friday 15 December 2017

Betfair trading tenis strategia


Referencje Nie mogę uwierzyć, jak często masz rację co do sposobu, w jaki mecze będą się odbywały. Rozpocząłem to mniej więcej rok temu w małym banku, staram się zatrzymać moje pieniądze w banku Betfair, aby stopniowo je budować, ponieważ konsekwentnie osiągam zysk, ale wycofałem się z kupy absolutnej góry producent smoothie z asortymentu, który siedzi dumnie na mojej kuchennej powierzchni i który daje mi naprawdę zdrowe śniadania. Chociaż brzmi to głupio, jest to luksusowy przedmiot, którego nie rozpryskułbym przed wykonaniem tego systemu. Zapłaciłem też za domek letniskowy na tydzień w lecie dla mojej rodziny za pieniądze, które zarobiłem podczas Wimbledonu. Są to dodatki, które zwykły dochód nie pozwalałby nam sobie pozwolić. Nie mogę powiedzieć, dziękuję wystarczająco - twoja strona internetowa TTL była niesamowita, i nie mogę uwierzyć, że ktoś taki jak ja (który jest młodą kobietą, pracującą na pełny etat, z dwójką małych dzieci) może się z tym pogodzić i zarabiać jak to z bardzo małą ilością czasu na poświęcenie się temu. Z twoją pomocą, mam. Jeśli mogę to zrobić, każdy może. Wiele osób dziękuje za rozmowę w Seppi, która prowadzi do 3 zestawów, co dało mi 80. Dzięki, Alan. Tennis Trading League8217s Tenis Trading Strategies 8211 Trade Like A Pro Poświęć kilka minut, przeczytaj tę stronę i odkryj: Jak TY możesz zacząć robić prawdziwe pieniądze na Betfair, handlując najbardziej lukratywnym rynkiem 8211 tenis Dlaczego jego teraz stało się łatwiejsze niż kiedykolwiek dzięki nowemu kursowi językowemu Tennis Trading League Systems 2.0 Drodzy entuzjaści Betfair, Przede wszystkim 8211 tak, mam coś do sprzedania 8211 it8217s mój serwis tenisowy Betfair strategie. Ale zamiast podawać ci abstrakcyjne opisy, atrakcyjne korzyści i chwytliwe tajne wyrażenia, 8211 I8217m poda ci szczegółowy opis, o czym mówią moje strategie gry tenisowej Betfair i DLACZEGO one działają. I co najważniejsze 8211, dlaczego będą pracować dla każdego, kto ma sens, aby zobaczyć, co ten rodzaj obrotu Betfair może oznaczać dla ich dochodu z obrotu Betfair. Następnie, pod koniec podglądu, I8217ll wyjaśni ci, co I8217m oferuje poważnym graczom Betfair którzy chcą zobaczyć poważny wzrost swoich dochodów z działalności handlowej. 3 Sprawdzone techniki handlu tenisowego Betfair, które sprawiły, że żyję 1 Wspieranie ulubionego gracza Jeden zestaw Oto moja ulubiona metoda i jest bardzo prosta, łatwa i skuteczna. Na podstawie moich obserwacji wynika, że ​​ulubieni gracze, którzy utracili set, bardzo często grają znacznie lepiej na początku następnego seta. Około 75 z Was sprawi, że czysty zysk 8211 naprawdę się stanie 8211, gdy silny tenisista traci zestaw, w związku z czym istnieje duża szansa, że ​​on sam zbierze się w drugim secie. Ale nie zrozum mnie źle 8211 Nigdy nie ryzykowałem, gdy grałem w tenisa na Betfair. Zamiast tego polegam na statystykach sprawdzonych w prawdziwym handlu. Oczywiście, aby z powodzeniem zastosować tę technikę, musisz znać następujące rzeczy: akceptowalne przedziały kursów, w których możesz poprzeć faworyta, akceptowalną stratę na handel i konieczny zysk, który musisz przeznaczyć na handel, aby uzyskać pozytywny długoterminowy wynik. bilansowy. Inne czynniki, takie jak mecze, kwalifikują się do tej strategii obrotu Betfair, która wskazuje na to, że gra powoduje spadek kursów, a wiele innych czynników jest również bardzo ważnych. 2 Handlowanie na krótkoterminowych wahaniach kursów Jest to świetna strategia handlowa Betfair i nazywam ją Scalping. It8217s opiera się na wspieraniu gracza tuż przed osiągnięciem celu gry. Zdarzały się sytuacje, w których grałem na kursie 8217 w momencie, gdy strzelali, ale stało się to bardzo trudne ostatnio. You8217d musisz obejrzeć mecz w telewizji i mieć palec na myszy gotowy do postawienia zakładu. Kiedy punkt zostanie zdobyty, you8217d postawić zakład, zanim ruch kursowy zostanie uruchomiony na rynku Betfair. W miarę upływu czasu starałem się ulepszyć tę strategię, aby przezwyciężyć czynnik opóźnienia. Stworzyłem więc zestaw reguł dla wsparcia gracza, gdy bardzo łatwo zdobyłby punkt do gry. Zasadniczo musisz cofnąć gracza, gdy ma punkt do gry. Kiedy punkt gry zostanie przekonwertowany na 8211, stawiamy zakład typu lay i uzyskujemy bezpieczny zysk. Z drugiej strony, jeśli drugi gracz zdobędzie punkty, wydostań się z gry z niewielką stratą. 95 transakcji przyniesie zysk. Zaletą tej strategii 8211 masz przyzwoitą liczbę możliwości podczas meczu tenisowego. Wady Cóż, nie mogę myśleć o żadnym. Być może fakt, że raz na jakiś czas będziesz musiał zaakceptować utratę transakcji, ale te małe straty są niewielkie w porównaniu z zyskami. Jest to najbezpieczniejszy sposób na rozpoczęcie gry w tenisa w Betfair. Brak czerwonych cyfr na ekranie, jeśli jedziesz w ten sposób - że mogę zagwarantować 3 układanie ulubionych przed meczem Jeśli znasz odpowiedni zakres kursów dla tej strategii, będziesz w stanie uzyskać zdrowy zysk handlowy Betfair, korzystając z niego. Musisz ułożyć ulubionego zawodnika tuż przed meczem. W trakcie meczu masz dwie opcje. Jeśli ulubiony gracz zdobędzie kilka punktów w grze, jego kursy skracają się i musisz wyjść z wymiany z przegraną. Jeśli pod-pies przejmuje inicjatywę, kursy wygrywają. Kiedy osiągną niezbędny margines, możesz położyć ulubioną blokadę z bardzo dobrym zyskiem. Co może złapać w tym podejściu, możesz zapytać, czy nie ma w ogóle żadnego złapania Ta strategia opiera się na bardzo prostej rzeczy 8211 faworyzowane kursy wygrywają o wiele więcej niż powinny. Ogólne długoterminowe straty zostaną zrekompensowane przez zyskowne transakcje 8211 i właśnie dlatego uwielbiam tę strategię. Tracisz kilka euro tu i tam, ale kiedy trafisz na zwycięski handel, 8211 wynosi 8211 pięćdziesiąt funtów. Sześćdziesiąt funtów. Łatwe pieniądze To były jedne z moich najskuteczniejszych strategii bukmacherskich Betfair, generujących mnóstwo darmowych zysków bez prawie żadnego ryzyka. W dłuższej perspektywie te strategie handlowe dają bardzo pozytywną równowagę dzięki strategiom wyjścia i filtrom kursów I posługiwać się. Ale dla kilku z was, to tylko wierzchołek góry lodowej8230 Czy Betfair Tennis Trading zawsze był tym EASY For Me Czy byłbyś przekonany, że czyściłem tory wyścigowe po festiwalach wyścigowych, aby doładować swoje dochody, poznając Betfair Ale to nie jest nic nadzwyczajnego 8211 my wszystko zaczyna się gdzieś. Na początku bardzo trudno było osiągnąć zysk bez żadnych ustalonych strategii. Punktem przełomowym staje się, gdy zdajesz sobie sprawę, że lata spędzone na szukaniu złota nie pomogły ci zbliżyć się do wymarzonego dochodu. W tym momencie wysłałem do mnie wiadomość e-mail z witryny Tennis Trading League8217s8217s: David z Buckinghamshire i przepraszam, że zawracam sobie głowę. Dzisiaj natknąłem się na twoją stronę, która wydaje się spełnieniem marzeń. Podoba mi się pomysł handlu niskiego ryzyka, który byłby niezwykle pomocny w moim przypadku. Podążanie za większością zakładów i systemów transakcyjnych przez lata spowodowało szkody dla mnie i dla mojej rodziny. Najgorszy dzień w moim życiu, kiedy straciłem prawie dwa tysiące przy użyciu bardzo popularnego serwisu z napiwkami. To było coś, co nigdy nie wydawało mi się możliwe, ponieważ I8217m jest bardzo ostrożny i zarządzał moim bankiem zakładów w najlepszym wydaniu. Po tym wydarzeniu minęło kilka miesięcy, odkąd jeszcze raz otworzyłem przeglądarkę, aby zacząć szukać mniej ryzykownych sposobów na czerpanie zysków z zakładów sportowych. Handel Betfair to bez wątpienia droga, ale już teraz 8211 po pół roku korzystania z różnych strategii handlowych Betfair brakuje mi wyczucia rynku. Moim głównym problemem jest to, że ciągle tracę pieniądze, nie wdrażając odpowiednich strategii wyjścia. Wiesz, że trudno jest ustalić, kiedy zamknąć handel, gdy cena ruszy przeciwko tobie. Zawsze staram się utrzymywać handel zbyt długo otwarty, a na koniec zazwyczaj za późno. Czy możesz udzielić mi porady, jak powstrzymać wyciek pieniędzy z mojego konta Betfair? Jest to tak dobrze znane, że każdy z nas, który próbuje uzyskać stały dochód z zakładów i obrotu Betfair, miał podobne doświadczenia. Pamiętam lata temu, kiedy regularnie grałem 8211 Straciłem kilka pewnych zakładów i zszedłem kilkaset. Bardzo nieprzyjemne i pewnie pewnie wiesz, o czym rozmawiam8280. To jest e-mail, który David odesłał do mnie po tym, jak stał się właścicielem moich systemów Tennis Trading League: Cześć, znowu, to było od tygodnia, odkąd kupiłem twoje systemy i muszę powiedzmy, że I8217m naprawdę jest pod wrażeniem. Do tej pory I8217 handlował tylko na koniach, a tenis był dla mnie nowy. Ale kiedy przejrzałem twoje instrukcje handlowe i poszedłem za niektórymi meczami tenisowymi na Betfair 8211 tak, szanse są o wiele bardziej przewidywalne niż na rynkach koni O twoich systemach ligowych Tennis Trading Mogę powiedzieć tylko jedną rzecz 8211 one działają Kursy zmieniają się odpowiednio do analiza 8211 i strategie są solidne. Teraz mogę skupić się na poprawianiu umiejętności handlowych i wreszcie nie muszę się martwić brakiem zarządzania transakcjami, które miałem w przeszłości. Tak, kim jestem. 8211 I co mam na myśli Moja historia (i dlaczego doszło do tego, że HELL nie zaczęło używać tych strategii handlu tenisowego Betfair wcześniej .) I8217 zacznie od ostatniego pytania: znalezienie czegoś, co działa naprawdę długo, wymaga czasu. Zasadniczo decydowałem się na próbę i błąd, dopóki nie zacząłem dostrzegać coraz lepszych możliwości. Ponadto biorę pod uwagę, że patrzyłem na niewłaściwe rynki Betfair8230 (więc don8217t popełnij ten sam błąd8230) Moja historia Nazywam się Patrick Ross, a moja historia jest podobna do tej8230 I8217m 39, a I8217 zarabia na życie od czasu gry w tenisie Betfair ponad 13 lat. Kiedy miałem 26 lat, zacząłem próbować robić dodatkowy dochód 8211 i tak 8211 zgadłeś, że to dobrze 8211 to było obstawianie Najpierw stawiam zakłady w ulicznych bukmacherach, potem mam połączenie z internetem i odkryłem świat zakładów online. Krótko mówiąc 8211 Próbowałem wielu systemów zakładów, ale żaden z nich nie był w stanie zapewnić mi stałego dochodu. Wiem, że rozumiesz, że główny i jedyny powód można wytłumaczyć starym powiedzeniem 8211, że nigdy nie pokonasz bukmacherów 8220 żarówka moment 8221 był oczywiście odkrywanie Betfair 8211 i co najważniejsze 8211 obrotu Betfair. Zezwalanie na posiadanie zablokowanego w gwarantowanym dochodzie było jak zobaczenie Ziemi Obiecanej dla mnie 8211 w końcu nie zależało mi od wyniku na boisku, ale od moich własnych działań poprzez postawienie odpowiednich zakładów w odpowiednich momentach. Musiałem się wiele nauczyć, a na samym początku nie było to łatwe, ale teraz, kiedy wiem, jak to działa, 8211 I8217 dało się kłamać, gdybym powiedział, że nie jest to łatwe do zrobienia w DŁUGIM, w niepełnym wymiarze czasu stałym dochodzie z bukmacherów Betfair za pomocą tylko kilka PROVEN strategii handlowych Betfair 8211 i, oczywiście, znajomość właściwego rynku, z którym musisz skorzystać, A jeśli chodzi o strategie transakcyjne w ramach EXACT Betfair, w tym każdy pojedynczy filtr informacji o 8211, wybór odpowiednich meczów, strategie wyjścia i wiele więcej, oto oferta : System ChampWinnings jest łatwy do naśladowania i bardzo skuteczny Cała tajemnica polega na wykorzystywaniu NIEZWŁOCZNIE wysokich faworytów graczy w określonych momentach: obejrzyj samouczki wideo i zobacz dokładnie, jak handlować - po prostu KOPIUJ i WKLEJ, co widzisz w swojej rutynowej transakcji Youll również dowiedzieć się, jak sprawić, by średnie zyski 400 były większe niż straty - w przypadku, gdyby rynek był przeciwko wam. . i zablokuj do 60 zysków ze stosu, którego używasz. Przy okazji - nauczysz się również bardzo efektywnie korzystać z funkcji stop-loss, aby zablokować swoje zyski. Działa tak, jak w przypadku transakcji finansowych, gdzie możesz zabezpieczyć pozycję rynkową, na której jesteś, i pozwolić, aby zyski były wypłacane: Więc innymi słowy - po obejrzeniu części ChampWinnings na kursie wideo TTLS 2.0 poznasz WSZYSTKIE o wyborze kwalifikujących się meczów tenisowych do zablokowania Ogromne zyski w porównaniu do drobnych możliwych strat Odkryjesz EXAKCJące czynniki wyzwalające, aby jak najlepiej wykorzystać swój długoterminowy moduł do handlowania betfair w Internecie Moduł 3 Wyścig Twoje zyski Naprawdę potężna strategia z kursu wideo TTLS 2.0 - Wyścig swoje zyski. Dlaczego potężny Ponieważ osiągniesz zysk na 75 wybranych meczach - wszystko dzięki niewiarygodnie efektywnym kryteriom selekcji Zastosuj filtr wyboru dopasowania, aby uzyskać najlepsze wyniki i zobacz dokładnie, jak korzystać z oprogramowania transakcyjnego i odblokuj największe zyski. o wszystkim, o czym wcześniej wspomniano, dowiesz się, jak zmaksymalizować potencjał zysku, zauważając wczesne sygnały ostrzegawcze i działając szybko. Jak rozumiesz, każda strategia handlowa wymaga zaakceptowania czerwonych cyfr na ekranie, nie ma możliwości obejścia tego. W strategii RYP minimalizujesz straty, odpowiednio ustawiając krytyczny poziom kursów: Pamiętaj jednak - będziesz zmuszony uciekać się do przyjmowania przegranych transakcji tylko na około 25 meczach - reszta przyniesie czysty zysk Oczywiście - tak jak w przypadku wszystkich pozostałych Systemy TTLS 2.0 - otrzymasz dokładny opis dopasowania krok po kroku. Po prostu nie możesz pójść źle, korzystając z samouczka wideo jako swojego przewodnika: Moduł 4 Finał Serve Final Serve Strategia handlowa tenisowa Betfair jest idealna dla początkujących. Właściwie to jeden z nich polecam Ci na początek, jeśli nie znasz się na handlu na Betfair. Strategia ta nie będzie wymagać ŻADNYCH z poniższych: NIE ma obliczeń NIE BYŁA WCZEŚNIEJSZEGO WIARYGODNOŚCI O KAKIETACH NIE MA DOSTĘPNOŚCI W DZIAŁANIU KONTAKTOWYM To naprawdę proste, jak się wydaje, a moje samouczki wideo upraszczają to jeszcze bardziej: Ale nie popełnijcie błędu - tylko dlatego, że ta strategia jest tak prosta, to nie znaczy, że nie dostaniesz wszystkich niezbędnych rzeczy, aby jak najlepiej wykorzystać to. Pewnie, że tak zrobisz I jak ocenić rynek, aby wiedzieć, kiedy nadszedł czas, aby się wyładować:. i kiedy zaakceptować niewielką stratę, gdy rzeczy nie zdarzają się tak, jak sobie życzysz: Więc jak widzisz, zapewniam ci komplet narzędzi do przejęcia twojego Betfair Tennis Trading na wyższy poziom i zaczniesz czerpać zyski z najbardziej dochodowych wahań cen Betfair Poza tym - będziesz miał moje. 247365 Obsługa klienta Bez względu na to, czy jest to weekend, dzień wolny od pracy czy Sylwester Zawsze będę: osobiście pomagał Ci w rozpoczęciu gry w tenisa Betfair zapewnia dodatkowe informacje potrzebne do pomyślnego wykorzystania systemu Tennis Trading League 2.0. - w ciągu 24 godzin - najpóźniej pomożemy Ci w praktycznych poradach handlowych dla Ciebie TY Niedawno wziąłeś w posiadanie swój system Race Your Profits i wypróbowałeś go na French Open. Wspaniale Zacząłem powoli przyzwyczajać się do koncepcji, a nawet wypróbowałem kilka małych zakładów typu "tick" od gry do gry, ale do drugiego dnia użyłem twoich zasad. W trzy dni obstawiania zrobiłem ponad 250 i więcej niż zapłaciłem za system. Zauważyłem, że obserwowanie i czekanie na pierwszy set dokończyć, zazwyczaj dostrzegasz szanse zakładów i wkrótce rozwijasz własną niszę. Jest to zdecydowanie najlepszy system, w którym się kupiłem i nie wahałbym się go polecić. Szczerze mówiąc, jesteś zadowolony ze swojego obrotu w Betfair, czy też czujesz, że nie docierasz do wielu osób Wiele osób powie ci, abyś kontynuował i zatrzymał się na tym, jeśli nie widzisz wyników, które chcesz osiągnąć w handlu z Betfair. W niektórych przypadkach to prawda. Jednak bardziej realistyczna odpowiedź brzmi: robisz coś złego. Lub - nie robisz wystarczająco dużo czegoś, co jest opłacalne. W przeciwnym razie uzyskasz wyniki - zgodnie z prawdą, moje szkolenie My Tennis Trading League Systems 2.0 otworzy ci oczy na to, co musisz zrobić inaczej (a może to, co musisz wyciąć w całości). Dzięki moim strategiom transakcyjnym w tenisa, możesz dokonać ceny systemu plus czysty zysk z pierwszej sesji giełdowej, podobnie jak Andrew: Teraz - nie tylko TTLS 2.0 ma wielką wartość - Ive zrobił to o krok dalej. Albo to działa - albo Ty Płać NIC TTLS 2.0 jest 100 GWARANTOWANY Przez 90 dni. Bardzo prosto - jeśli z jakiegokolwiek powodu TTLS 2.0 po prostu nie działa. Lub jeśli zdecydujesz, że handel tenisowy Betfair po prostu nie jest twoją sprawą. Wszystko, co musisz zrobić, to dać mi znać w ciągu 90 dni od zakupu, a ja zwrócę ci wszystkie pieniądze na miejscu. Bez pytań, bez kłopotów - to takie proste. Albo to działa, albo nic nie płacisz. Zamów Tennis Trading League TERAZ gtgt Czy jesteś gotowy, aby rozpocząć handel na Betfair Real lub jesteś nadal sceptyczny Następnie poświęć kilka sekund, aby przeczytać e-mail Jims. Na początku był także sceptyczny. Po otrzymaniu TTLS 2.0 hes zmienił zdanie: Bardzo dziękuję za DVD TTL 2.0. Po bardzo sceptycznym nastawieniu zmieniłem całkowicie moje poglądy. Cieszę się, że mogę powiedzieć, że osiągnąłem zysk we wszystkich 3 systemach, które wypróbowałem w nowej wersji. Skalper tenisowy jest szczególnie prosty w obsłudze, a figury P i L są takie, jak opisano. Próbowałem go tylko na Australian Open, ale z niecierpliwością czekam na sezon 2018. Utrzymuj dobrą pracę i dziękuj za dostarczanie systemów uczciwych w swoich roszczeniach. Z pozdrowieniami, Jim i Heres Najlepsza część. Każdy, kto poważnie myśli o handlu Betfair może sobie pozwolić na kurs wideo TTLS 2.0. Oczywiście, mógłbym ładować znacznie więcej. I weź to. Z łatwością. Abyś mógł robić to, co faktycznie zarabiasz - używaj strategii handlowych Betfair, które działają teraz w Bonusie teraz, wliczając dożywotnie członkostwo w mojej codziennej spartańskiej usłudze porad dotyczących gier tenisowych o wartości 149,95 GRATIS. PLUS - Jeden miesiąc mojej usługi bukmacherskiej w tenisie, WORTH 24.95 również ZA DARMO, DLACZEGO MOŻE PRZYJŚĆ SIĘ JAKO NIESPODZIANKA, KTÓRA WSZYSTKO Z TAKICH MOICH WOLONTARENTÓW TTL 2.0 TERAZ TYLKO COSTSTennis Strategie handlowe: Don039t spojrzeć na wynik Tenis jest obdarzony mnóstwem wspaniałe statystyki i dane pochodzące z sądu. Trudno jest obejrzeć mecz bez statystyk lub innych, które są wyświetlane na ekranie przed tobą. Z tego powodu warto korzystać z tych statystyk, aby uzyskać głębszy wgląd w to, jak należy wymieniać tenis. Różnica między wygranym zestawem 6-4 a utratą go lub zobaczeniem go w przerwie na remis może być po prostu dwoma błędnymi strzałami. Patrzenie na szerszy obraz jest zawsze lepszym sposobem oceny tego, co dzieje się w podstawowym meczu i względnej sile każdego z dwóch graczy. Jeśli przejdziesz na stronę oglądanego turnieju, możesz przejrzeć wszystkie szczegółowe statystyki, abyś mógł poczuć prawdziwą atmosferę meczu. Spójrz na wynik, a może się okazać, że podczas gdy jeden gracz właśnie wygrał zestaw, aby zdobyć wyraźną przewagę, może to zrobić bez faktycznego dominowania meczu. Możliwe, że zdobyli kilka punktów krytycznych na drodze do zwycięstwa w tym zestawie. To da ci dobrą wskazówkę, czy powrót z krótkich kursów jest prawdopodobny. To, na co patrzysz, to różnica pomiędzy wynikiem, jaki widzisz, a liczbą punktów wygranych. Jeśli różnica jest mała, ale różnica wyniku jest duża, może to stanowić okazję. Na poniższym obrazku widać, że kursy na Del Potro wyprowadziły się z ceny początkowej od 1,1 do 1,4, po tym jak przegrał pierwszy set na remisie. Fakt, że pierwszy set został przegrany podczas przerwy na tie, powinien wskazywać, jak blisko był mecz. Porównując różne statystyki, można jednak uzyskać znacznie lepszy widok. W tym scenariuszu kusiłbyś się, by powrócić do Del Potro lub położyć Rochusa tylko dlatego, że ten set został wygrany bardzo wąskim marginesem przeciwko silnemu faworytowi. Jeśli Del Potro powróci, aby wygrać drugi set, jego szanse na pewno powrócą do poziomu początkowego. Ostatecznie okazało się, że Del Potro wrócił do przekonującego zwycięstwa w drugim secie, a ty widzisz wynik w walce. W następnym przykładzie nieoczekiwany gracz wygrał pierwszy set przeciwko Serenie Williams, ale tylko po prostu. Patrząc na statystyki podczas meczu powiedziałbyś, że liczba zdobytych punktów była tylko tuż przed Williamsem. Po przegranej pierwszej ponownie w przerwie na remis, ona następnie wzięła udział w meczu, aby przywrócić ją na jej korzyść. Betfair wyświetla teraz nie tylko wynik, ale także kluczowe statystyki z meczu obok kursów na giełdzie. Oznacza to, że możesz teraz szybko przechodzić między meczami i szybko i łatwo przeglądać wszystkie kluczowe statystyki. Połącz to z narzędziami takimi jak handlowiec Bet Angels Tennis, a zyskasz szansę na czerpanie zysków z Wimbledonu. Strategie Tradingowe Tenisowe: Daj mi przerwę Gdzie najprawdopodobniej znajdziemy przerwę w turnieju tenisowym Pierwszą rzeczą należy zauważyć, że różnica w umiejętności pomiędzy graczami jest kluczowym czynnikiem decydującym o tym, czy nastąpi przerwa w służbie, czy nie. Jeśli obaj gracze są jednakowo dobrani, przerwa jest prawdopodobna i pewniejsza. Kluczem jest tutaj, jak często ktoś zdobywa punkt, gdy służą. Z 80 szansami na wygraną w punkcie na serwery, szansa na przerwę w podawaniu to zaledwie marne 2,2. To wzrasta do 9,9, gdy szansa na wygraną w punkcie serwisowym spada do 70. Przesuwa się do 17 na 65 i 26,4 na 60. Widać, że każdy procentowy wzrost umiejętności w służbie radykalnie zmniejsza szansę na zerwanie przeciwnika. Gracz taki jak Ivo Karlovic ma bardzo silną pozycję i staje się dominującym czynnikiem na trawie. To bardzo trudne do zerwania z Karlovicami. Jeśli chcesz dokonać pewnych badań, procent wygranych gier serwisowych i wygranych 1 i 2 punktów usługowych są swobodnie dostępne na głównych stronach internetowych stowarzyszeń tenisowych. Przyczyna utraty gry serwisowej zazwyczaj sprowadza się do dwóch kluczowych elementów. Jeśli gracz popełnia wiele niewymuszonych błędów, wtedy skutecznie przekazuje punkty przeciwnikowi. Jeśli, patrząc na równe poziomy umiejętności, przekazują dwa punkty przeciwnikowi, szansa na przerwę przekroczy 50, lub jedną na dwie. Niewymuszone błędy mogą być bardzo kosztowne. Oglądanie meczu, aby zobaczyć, czy niewymuszone błędy są regularne, może wskazać, kiedy przerwa jest bardziej prawdopodobna. Jeśli odtwarzacz odbierający dobrze się gra, ma to sens, że spowoduje nacisk na serwer. Ale ważne jest, aby pamiętać, że są chwile w trakcie meczu, kiedy może to być bardziej cenne. W trakcie trwania pojedynku każdy z graczy może szukać okazji do pokonania przeciwnika. Jeśli pierwszy raz grałeś na planie, tak długo, jak wygrywasz grę serwisową, masz szansę na wywieranie presji na przeciwniku. Ale punkt skupienia dąży do końca zestawu. Jeśli po prostu wylądowałeś na 4-4, aby wyprzedzić 5-4, masz teraz szansę na przerwę i wygraj zestaw. Więc postawienie kilku spekulacyjnych ujęć w tym momencie jako gracza odbierającego byłoby dobrym pomysłem. Właśnie w tym momencie gracze mają większe szanse na przerwę, zdobywając spekulacyjnego zwycięzcę. Zestaw, w którym się znajdujesz, również sprawi różnicę. Wzięliśmy Tennis Trader i spojrzeliśmy na zysk, który mogliśmy zarobić z przerwą w wyrównanym meczu. W pierwszym secie, z wyrównanej linii, przerwa dałaby wartość wypłaty 2,55, ale w piątym zestawie 6,80. To tylko refleksja nad wagą przerwy. Jeśli przerwa nastąpi na początku meczu, można ją odzyskać, później w meczu i to mniej prawdopodobne. Więc następnym razem, gdy oglądasz mecz, możesz po prostu zrobić przerwę i odnieść z tego korzyść

No comments:

Post a Comment